oylum sohbet

30 Mayıs 2013 Perşembe

oylumla ilgili şeyler

Tv8 Web Sitesi Şimdi yayında 10:45 - Seda Sultan tv8on8 tvMNG Shop TV MNG MediaHAKKIMIZDA About tv8On8TVMNG Shop TVtv8frekanstv8 Hakkındaon8 TV HakkındaMNG Shop TV HakkındaMNG Holding HakkındaBize Ulaşın tv8 Hakkında About tv8 on8 TV Hakkında About on8 TV MNG Shop TV Hakkında About MNG Shop TV MNG Holding Hakkında Bize Ulaşın .YAYIN AKIŞIPROGRAMLAR SİNEMA Herhangi Bir Kadın . İFTİRANIN BEDELİ . Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum . Dünyanın En Güzel Kadını ..Tüm FilmlerVİDEOLARWEB TV Erken Baskı Cumartesi, Pazar, 08:00 Ekranların sevilen, hanımefendi sunucusu, yılların habercisi Oylum Talu artık tv8 ekranlarında… Video Galeri...Erken Baskı Bana Hatırlat Cumartesi, Pazar - 08:00 .Ekranların sevilen, hanımefendi sunucusu, yılların habercisi Oylum Talu tv8 ekranlarında… Her zaman olduğu gibi keyifli ve bol haberli bir hafta sonu izleyicileri bekliyor… Tatil günlerini uzun yaşamak isteyenler, tv8’de Erken Baskı ile güne merhaba diyecek… Hafta sonunun ilk notları, en ilginç haberleri, Oylum Talu'nun keyifli yorumuyla ekrana gelecek... Dünya hali, ilginç olaylar, sanat-kültür, eski ve yeni zevkler, nostaljik müzikler programın vazgeçilmez rengi olacak. Erken Baskı programına 26 Mayıs Pazar günü müzik dünyasının sevilen ismi Altay, İlaçsız Yaşam kitabının yazarı Dr.Ümit Aktaş, Doğa Koleji Üstün Zekalılar Okul Müdürü Arzu Sezer, öğrenciler Begüm Kütüklü, Ege Alp Ekener ve veliler Zeynep Kütüklü, Senem Ekener konuk oluyor… Erken Baskı, Cumartesi ve Pazar günleri saat 08:00’da farklı kanal tv8’de… Arkadaşına tavsiye et Paylaş facebook twitter friendfeed del.icio.us StumbleUpon . Yorumlar Toplam 15 yorum yapılmış. Yorum eklemek istiyorsanız giriş yapmalısınız. E-Posta :Şifre : . Üye Ol serhat birgil (elvispresley) : 27.01.2013, Pazar, 19:56merhaba neden yorumum yayınlanmıyor sevgi ve saygılarımla oylum hanım .serhat birgil (elvispresley) : 26.01.2013, Cumartesi, 03:13merhaba oylum hanım çok güzel bir program yapıyorsunuz ben 40 yıldır elvispresley hayranıyımyani kısacası türkiyemin 1 numaralı elvis hayranıyım ben 1000 lerce kişiyi elvis hayranı yaptım karşılık beklemeden bazıları bu işi ticarete dökmüş durumda elimde 300 orjinal plak var frank sinatra tom jones nat king cole beatles cat stevens deep pourple gibi ayrıca 100 tane elvis presley plağı 200 video kaseti 1000 lerce poster tabiki benden kimsenin haberi yok neyse önemli değil oylum hanım yayın hayatınızda başarı diler sevgi ve saygılarımla herşey gönlünüzce olsun .Selçuk Akbulut (s.akbulut0007) : 24.01.2013, Perşembe, 22:45Programınız çok güzel. Sizden isteğim Barış Kömürcüoğlu ve Yücel Arzen gibi kıymetli sanatçılarıda programınıza konuk etmeniz. Teşekürler .MURAT KIZILTAN (murat) : 20.01.2013, Pazar, 09:33Sevgili Oylum,pazar sabahı,seni seyretmek adına erken kalkıp,ekranda bir diyetisyen tanıtımını görmek çok da keyifli değil!!!! .ESOR BALKAN (ESOR BALKAN) : 14.01.2013, Pazartesi, 11:49Oylum Hanım merhaba,hatırlarmısınız bilmem;Ben Dr. Esor BALKAN eski kanalınızda beni bir müzik söyleşisi için davet etmiştiniz.Fransızca bestelerimden 2 tanesini sunmuştum. Albümüm çıkarsa tanıtım için mutlaka haber vermemi söylemiştiniz. ''ESOR ses chansons'' adı altında nihayet çıktı.Sizin için uygunsa tanıtım için davetinizi beklerim. Saygılarımla.Prof.Dr.Esor BALKAN .süheyla adsiz tekin (shyl48) : 12.01.2013, Cumartesi, 09:22A.İhsan beyin programını ailece kaçırmadan ,gece tekrarı da dahil izliyoruz. .alcen yk (alcen yk) : 05.01.2013, Cumartesi, 12:00oylum hanım İsmail YK yı konuk aldınız neden birgün önceden haber vermediniz ben izleyemedim kaçırdım :((( lütfen bidaha konuk alın onu çok seviyorum lütfen :((( .beyhan çankaya (beyhan çankaya) : 05.01.2013, Cumartesi, 09:36Oylum hanım merhabalar, program süper ancak bazen konuk sıkıntısı mı çekiliyor diye düşünüyorum.Emekli mate. öğretmeniyim.Konukları kim belirliyor,aydınlatırsanız sevinirim.Teşekkürler...iyi yıllar...... .ALAATTİN DİNLER (yusufenesonur) : 08.12.2012, Cumartesi, 09:34hayırlı sabahlar OYLUM Hanım bu gün yine çok şık vede güzelsiniz. Ben sizi önceki kanaldan takip ediyordum fakat sizi kaybettim byağı üzülmüştüm.Yeni kanalda da güzel proğramlaryapacağınıza inanıyor ve başarılar diliyorum .HANDE ÜMİT TARIKAHYA (HANDE) : 03.12.2012, Pazartesi, 14:42Oylum Hanım, giyim zevkiniz için sizi kutlarım. 2 Aralık 2012 pazar günü giymiş olduğunuz mor kostümün Adolfo Dominuguez'e ait olduğu bilgisi program sonunda ekranda yer aldı. Ancak bu konuda bir hata var sanırım. Dominuguez tasarımları arasında giymiş olduğunuz kıyafete rastlayamadım. Kime ait olduğunu öğrenmem mümkün müdür? Teşekkürler. .Çagla Sam (caglasam) : 04.11.2012, Pazar, 09:34Oylum Hanım, Hipnoz konusunda herkesin akşam yapabileceği şeyi anlatırken, neden Dr. Cenk Bey'i böldünüz, yarım bıraktırdınız anlayamadım. Ayrıca sizin sözlerinizi dinlemekten konuya bir türlü odaklanamadık. Başka programlarınızı izlemedim ama Hande Hanım'ın Ayşe Kulin programı hakkında yazdıklarına da tamamen katılıyorum. Kimbilir Ayşe Hanım için ne hisler yaratmıştır! BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM... .şanverdi ERKEÇ (şanverdi Erkeç) : 28.10.2012, Pazar, 05:32Oylum hanım , siz ne kadar mütevazi,ne kadar mükemmel bir bayansınız.aslında bütün günlere sizinle başlamak isterdim,diye düşündüğüm zamanlar oluyor ama allahtan sadece cumartesi ve pazar koymuşlar programı yoksa mazallah bütün hafta uykusuz kalırdım sanırım sizi izlemek için.....BAŞARILARINIZIN DEVAMINI TEMENNİ EDERİM........ALLAH GÖNLÜNÜZE GÖRE VERSİN..... .murat kaya (truva28) : 21.10.2012, Pazar, 21:19Oylum seni beğenerek izliyorum..Çok güzelsin,çok başarılısın,çok da seksi..Seni izlemek büyük keyif,başarılar .hande kutlu (kutluster) : 21.10.2012, Pazar, 10:17Oylum Hanım, biliyorsunuz Ayşe KULİN tüm hayatının detaylarını anlattığı kitaplar serisinin sahibi bir yazardır. Böyle bir yazara ailesi, çoçukları ...vb hakkında soru sorarken keşke tüm kitaplarını okuduğunuzu söylemeseydiniz. Ben gerçek bir Ayşe KULİN hayranı olarak üzüldüm , sizin gibi bir televizyoncunun da dalgınlığına geldiğini düşünüyorum. iyi günler dilerim. .eylül serhat güçlü (eylül) : 06.10.2012, Cumartesi, 09:15Oylum hanım sizi birkaç haftadır göremeyince herhalde bu işi bıraktı diye düşünürken bu sabah sizi ekranda görünce inanılmaz mutlu oldum,ekranda ukadar iyi yetşmiş bir hanımefendiyi görmek harika,annenizi babanızı vede verilenleri iyi muhafaza ettiğiniz için kutluyorum sizleri,BASARILAR MUTLULUKLAR .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder